1 Ocak 2012 Pazar

MERHABA YENİ YIL

Yeni bir yıldan yeniden merhaba,kaç gündür acayip bir koşturma yaşadım.Hediye seçimleri,son buluşmalar,son eğlenceler,yeni yıl için detay detay yazılan istekler derken bir hayli yorulduğumu farkettim.Bu sabah gözlerimi acar acmaz paylaşmak istedim,aslında hala başım dönüyor,yediklerimi midemin öğütebilmesi için dua ediyorum.Her yeni yılda olduğu gibi bu yılda,hazırlıklar abartıldı ve yedikçe yedik:)ev partisi olunca öyle oluyor sanırım.Neyse acısıyla tatlısıyla bir yılı geride bırakmanın heyecanı herşeye değer bence.Hayatta en önemsediğim şeylerden birisidir yeni yıl,yeni umutlar,yeni başlangıçlar demek benim için.Umarım hepimiz için sağlıklı,huzurlu,mutlu,aşk dolu,sınırsız ve sorgusuz sevgiyi keşfettiğimiz,bolluk ve bereket içinde,bol farkındalıklı ama en çok kendinizi seveceğiniz bir yıl olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder